ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

 

Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування

 

Протокол засідання №37

 

2 липня 2014 року

15 год. 00 хв.

м. Київ

вул. Садова, 3 а, к. 416

 

Голова Комітету Жванія Д.В.

Секретар Комітету Князевич Р.П.

 

Присутні: члени Комітету: Бублик Ю.В., Новак Н.В., Парасків О.Д.,   Гладій В.І., Дудка О.І., Карташов Є.Г.,  Павленко Р.М., Федорук М.Т., Пехов В.А.

Відсутні:  Михайленко О.Д., Близнюк А.М., Буховець О.Ю., Добкін Д.М.

 

Відповідальні  працівники  секретаріату  Комітету:  Завідувач  секретаріату Комітету Малюга А.В.,  заступники  Завідувача  секретаріату  Комітету  Желтова О.М., Данилюк О.А., головні консультанти Гарбуз Ю.П., Дмитрук Л.В., Корнієнко Т.М.,  Рибак О.Ф., Шкуріна Л.Б., старші консультанти Маковський О.А.,  Степанян Г.С., Падалко О.В.

 

Запрошені:

Гройсман В.Б. – Віце-прем’єр-міністр України – Міністр регіонального розвитку,  будівництва та житлово-комунального господарства України;

Магера А.Й. – заступник Голови Центральної виборчої комісії;

Шелестов О.М. – член Центральної виборчої комісії;

Андрійчук Ю.М. – Голова секретаріату Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування “Українська асоціація районних та обласних рад”;

Гречко О.В. – Перший заступник голови Державної авіаційної служби Міністерства інфраструктури України;

Пітцик М.В. – Віце-президент з виконавчої роботи Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування “Асоціація міст України”;

Маліков С.В. – Голова Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню України при Президентові України;

Колісніченко В.Є. - заступник Керівника Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Бережницький Я.В. – заступник завідувача відділом експертизи і аналізу розвитку територій та виборчих прав Департаменту забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та регіонами Секретаріату Кабінету Міністрів України;

Шаршов С.І. – заступник директора Департаменту регіонального розвитку та проектного управління Міністерства регіонального розвитку,  будівництва та житлово-комунального господарства України;

Ключковський Ю.Б. – Президент Інституту виборчого права, позаштатний консультант Комітету;

Астапов А.О. – заступник начальника юридичного управління - начальник відділу підготовки та правової експертизи проектів документів Національного агентства України з питань державної служби;

Бурий О.В. – начальник управління правового забезпечення та взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні;

Груша В.А. – заступник директора департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва – начальник відділу організаційних, договірних та соціально-трудових відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України;

Пархоменко В.Г. – Директор Аналітичного Центру Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування “Асоціація міст України”;

Соколов І.А. – Директор департаменту містобудування, архітектури та планування територій Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України;

Смішко Л.В. – заступник завідувача відділом з експертизи і аналізу розвитку територій та виборчих прав Департаменту забезпечення взаємодії з ВРУ та регіонами Секретаріату Кабінету Міністрів України;

Цимбал Л.М. – заступник начальника управління – начальник планово – бюджетного відділу Управління адміністративно – господарського забезпечення Національного агентства України з питань державної служби;

Язловицька О.В. – головний спеціаліст Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства Міністерства юстиції України;

Сищук О.А. – співробітник відділу з висвітлення питань парламентської діяльності журналу «Віче».

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1. Про призначення позачергових виборів:

  1.1 Кіровоградського міського голови (Кіровоградська міська рада Кіровоградської області);

  1.2 депутатів Підмихайлівської сільської ради та Підмихайлівського сільського голови (Підмихайлівська сільська рада Калуського району Івано-Франківської області);

  1.3  окремих сільських та селищних голів.

2. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про вибори народних депутатів України” (щодо вдосконалення окремих положень)     (реєстр. № 2908, доопрацьований, н.д. Р.Князевич).

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про вибори народних депутатів України” (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а,   н.д. Р.Князевич).

4. Про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо утворення виконавчих комітетів обласних та районних рад (реєстр. №4050,  н.д. Ю.Одарченко, С.Курпіль, О.Чорноволенко, Р.Ілик).

5. Про проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження виплат державним службовцям та особам, які перебувають на службі в органах місцевого самоврядування (реєстр. № 4511, н.д. Ю.Вознюк).

6.Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” (щодо забезпечення соціально-культурного збалансованого розвитку населених пунктів) (реєстр. № 3063,   н.д. О.Бригинець).

7. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” (щодо додаткових механізмів реалізації народовладдя в Україні шляхом запровадження інституту народних ініціатив) (реєстр. № 3830,  н.д. С.Фаєрмак).

8. Про звернення окремих місцевих рад щодо суспільно-політичної ситуації в Україні.

9. Про Звіт роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування за четверту сесію Верховної Ради України сьомого скликання.

10. Про пропозиції Комітету з питань державного будівництва  та місцевого  самоврядування до проекту порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

11. Про План роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування на період п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

 

***

 

СЛУХАЛИ: Голова Комітету Д.Жванія ознайомив членів Комітету з проектом порядку денного засідання Комітету та запропонував висловити свої зауваження і пропозиції до нього.

Голова підкомітету з питань державного будівництва В.Гладій поінформував членів Комітету, що від Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України надійшла пропозиція пришвидшити розгляд проекту Закону про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстраційний № 4070а, поданий Кабінетом Міністрів України) та пропозиція – розглянути його на засіданні Комітету 2 липня.

В.Гладій запропонував включити проект Закону про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстраційний № 4070а) до порядку денного засідання Комітету.

Пропозицію підтримано.

 

Д.Жванія нагадав присутнім, що 19 червня 2014 року народного депутата України Ю.В.Бублика було обрано Заступником Голови Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, а народного депутата України Р.М.Павленка – членом Комітету (Постанова Верховної Ради України про внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про комітети Верховної Ради України сьомого скликання» №1524-VII).

Беручи до уваги дану інформацію Д.Жванія запропонував внести зміни до Рішення Комітету від 26.12.2012 “Про створення підкомітетів Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, визначення їх предметів відання та складу, обрання голів підкомітетів, розподіл обов’язків між Першим Заступником (Заступниками) Голови Комітету, Секретарем Комітету та затвердження структури Комітету”.

Пропозицію підтримано.

 

Д.Жванія запропонував визначитися шляхом голосування щодо прийняття порядку денного засідання Комітету в цілому з такою послідовністю питань:

 

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

 

       1. Про призначення позачергових виборів:

           1.1 Кіровоградського міського голови (Кіровоградська міська рада Кіровоградської області);

           1.2 депутатів Підмихайлівської сільської ради та Підмихайлівського сільського голови (Підмихайлівська сільська рада Калуського району Івано-Франківської області);

   1.3   окремих сільських та селищних голів.

2. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про вибори народних депутатів України” (щодо вдосконалення окремих положень)        (реєстр. № 2908, доопрацьований, н.д. Р.Князевич).

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про вибори народних депутатів України” (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а,  н.д. Р.Князевич).

4. Про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо утворення виконавчих комітетів обласних та районних рад (реєстр. № 4050,  н.д. Ю.Одарченко, С.Курпіль, О.Чорноволенко, Р.Ілик).

5. Про проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження виплат державним службовцям та особам, які перебувають на службі в органах місцевого самоврядування (реєстр. № 4511, н.д. Ю.Вознюк).

6. Про проект Закону про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстраційний № 4070а, Кабінет Міністрів України, А.Яценюк).

7. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” (щодо забезпечення соціально-культурного збалансованого розвитку населених пунктів) (реєстр. № 3063,   н.д. О.Бригинець).

8. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” (щодо додаткових механізмів реалізації народовладдя в Україні шляхом запровадження інституту народних ініціатив) (реєстр. № 3830,   н.д. С.Фаєрмак).

9. Про звернення окремих місцевих рад щодо суспільно-політичної ситуації в Україні.

10. Про Звіт роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування за четверту сесію Верховної Ради України сьомого скликання.

11. Про пропозиції Комітету з питань державного будівництва  та місцевого  самоврядування до проекту порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

12. Про План роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування на період п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

13. Про внесення змін до Рішення Комітету від 26.12.2012 “Про створення підкомітетів Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, визначення їх предметів відання та складу, обрання голів підкомітетів, розподіл обов’язків між Першим Заступником (Заступниками) Голови Комітету, Секретарем Комітету та затвердження структури Комітету” щодо визначення координатором діяльності підкомітету з питань органів виконавчої влади та державної служби народного депутата України Ю.Бублика та обрання головою підкомітету з питань виборчого законодавства  та об’єднання громадян народного депутата України Р.Павленка.

УХВАЛИЛИ:

Затвердити порядок денний засідання Комітету в цілому.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

1.

1.1

СЛУХАЛИ: інформацію Секретаря Комітету Р.Князевича про подання Кіровоградської міської ради Кіровоградської області про призначення позачергових виборів Кіровоградського міського голови у зв’язку з достроковим припиненням повноважень міського голови Саінсуса Олександра Дмитровича на підставі пункту 1 частини першої статті 79 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (звернення з особистою заявою до міської ради про складення ним повноважень міського голови).

Р.Князевич вказав, що Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України вважає, що за результатами розгляду цього питання доцільно рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори Кіровоградського міського голови.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

Члени Комітету взяли до уваги, що відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України, частини третьої статті 14, частин першої та п’ятої статті 15 Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” позачергові вибори сільських, селищних та міських голів призначаються Верховною Радою України на неділю не пізніш як за 60 днів до дня виборів.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори Кіровоградського міського голови (Кіровоградська міська рада Кіровоградської області) на неділю 26 жовтня 2014 року, прийнявши відповідну Постанову Верховної Ради України.

         2. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, Голові Комітету Д.Жванії.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

1.2

СЛУХАЛИ: інформацію Секретаря Комітету Р.Князевича про подання голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації Троценка А.В. про призначення позачергових виборів депутатів Підмихайлівської сільської ради та Підмихайлівського сільського голови Калуського району Івано-Франківської області.

Голова Івано-Франківської обласної державної адміністрації відповідно до частини четвертої статті 78, частини п’ятої статті 79 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” порушив перед Верховною Радою України питання про призначення позачергових виборів депутатів Підмихайлівської сільської ради у зв’язку з не проведенням сесій ради без поважних причин у строки, встановлені законом, та не вирішенням питань, віднесених до її відання, а також питання про призначення позачергових виборів Підмихайлівського сільського голови у зв’язку із зверненням сільського голови Кубрака І.В. з особистою заявою до відповідної ради про складення ним повноважень голови.

Секретар Комітету Князевич Р.П. вказав, що Комітет має взяти до уваги положення пункту 2 частини першої статті 78, пункту 1 частини першої статті 79, частини четвертої статті 78 та частини п’ятої статті 79 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та з метою захисту виборчих прав територіальної громади Підмихайлівської сільської ради керуватись пунктом 30 частини першої статті 85 Конституції України, частиною третьою статті 14, частинами першою та п’ятою статті 15 Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів”.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

Члени Комітету взяли до уваги, що відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України, частини третьої статті 14, частин першої та п’ятої статті 15 Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” позачергові вибори сільських, селищних та міських голів призначаються Верховною Радою України на неділю не пізніш як за 60 днів до дня виборів.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори депутатів Підмихайлівської сільської ради та Підмихайлівського сільського голови (Підмихайлівська сільська рада Калуського району Івано-Франківської області) на неділю 26 жовтня 2014 року, прийнявши відповідну Постанову Верховної Ради України.

2.  Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, Голові Комітету Жванії Д.В.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

1.3

СЛУХАЛИ: інформацію Секретаря Комітету Р.Князевича про звернення 12-ти сільських та 1-ї селищної ради і заслухав інформацію народного депутата України, Секретаря Комітету Р.Князевича щодо дострокового припинення повноважень відповідних сільських та селищного голів (перелік додається).

Р.Князевич вказав, що Управління Апарату Верховної Ради України по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування надіслало до Комітету відповідні проекти постанов Верховної Ради України та пояснювальні записки до них і вважає, що за результатами розгляду цього питання доцільно рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори зазначених окремих сільських та селищного голів.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

Члени Комітету взяли до уваги, що відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України, частини третьої статті 14, частин першої та п’ятої статті 15 Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” позачергові вибори сільських, селищних та міських голів призначаються Верховною Радою України на неділю не пізніш як за 60 днів до дня виборів.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори окремих сільських, селищних голів (перелік додається) на неділю 26 жовтня 2014 року, прийнявши відповідні постанови Верховної Ради України.

2. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, Голові Комітету Д.Жванії.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

2.

СЛУХАЛИ: інформацію Секретаря Комітету Р.Князевича про проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо вдосконалення окремих положень) (реєстр. № 2908), поданий народним депутатом України Князевичем Р.П.

Р.Князевич як автор законопроекту вказав, що даним документом пропонується викласти в новій редакції Закон України «Про вибори народних депутатів України» та передбачити пропорційну систему проведення виборів за виборчими списками кандидатів у депутати від політичних партій (виборчих блоків політичних партій), що мають формуватися з урахуванням пропозицій регіональних організацій політичних партій стосовно претендентів у кандидати, які попередньо опубліковуються в регіональних засобах масової інформації. При цьому пропонується залишити п’ятивідсотковий прохідний бар’єр для політичних партій, збільшивши його для виборчих блоків до семи відсотків.

Доповідач наголосив, що законопроектом пропонується також передбачити шістдесятиденний строк виборчого процесу для усіх видів виборів та  конкретизувати окремі виборчі процедури на чергових та позачергових виборах народних депутатів України. Законопроект містить також низку положень, спрямованих на вдосконалення правового регулювання окремих виборчих процедур, зокрема, пропонується передбачити Центральній виборчій комісії право погашати невикористані виборчі бюлетені шляхом знищення їх підприємством-виготовлювачем. Водночас законопроект доповнений низкою положень для гарантування безпеки роботи членів виборчих комісій, органів ведення Державного реєстру виборців, у тому числі при транспортуванні виборчої документації; передбачено також, що для забезпечення належної організації роботи окружних виборчих комісій приміщення їм можуть надаватися поза межами відповідного територіального округу тощо.

Секретар Комітету вказав, що підкомітет з питань виборчого законодавства та об’єднання громадян підтримує позицію Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, яке у своєму висновку від 02.07.2014 зазначає, що обрання виборчої системи, за якою формується склад парламенту, є питанням політичної доцільності; при цьому запропонована у проекті модель узгоджується з приписами Конституції України у частині існування виборчих блоків та вважає, що за результатами розгляду у першому читанні він може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, А.Магера, О.Шелестов.

Під час обговорення питання народні депутати наголосили, що стосовно виборчої системи, за якою мають обиратися народні депутати України, має визначатися Верховна Рада України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо вдосконалення окремих положень) (реєстр. № 2908) за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу відповідно до пункту 1 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України та доручити Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.

2. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання Секретарю Комітету – народному депутату України Князевичу Р.П.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 6 народних депутатів України, «Утримались» –   5 народних депутатів України.

Рішення прийнято.

 

3.

СЛУХАЛИ: інформацію Секретаря Комітету Р.Князевича про проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а), поданий народним депутатом України Князевичем Р.П.

Р.Князевич, як автор законопроекту вказав, що даним документом пропонується внести зміни та доповнення до низки положень Закону України «Про вибори народних депутатів України» і передбачити висування кандидатів у народні депутати України, включених до виборчих списків по багатомандатному загальнодержавному виборчому округу, не тільки політичними партіями, а й виборчими блоками політичних партій. При цьому пропонується залишити п’ятивідсотковий прохідний бар’єр для виборчих списків політичних партій, збільшивши його для виборчих блоків до семи відсотків. Також він наголосив, що законопроект доповнений окремими положеннями для гарантування безпеки роботи членів виборчих комісій, органів ведення Державного реєстру виборців, у тому числі при транспортуванні виборчої документації. Конкретизовано правові наслідки неможливості належно організувати і провести голосування на виборчих дільницях та/або встановити підсумки голосування в межах територіального округу. У проекті пропонується передбачити право Центральній виборчій комісії погашати невикористані виборчі бюлетені шляхом знищення їх підприємством-виготовлювачем, а також передбачити, що при проведенні позачергових виборів кандидатури до складу окружних виборчий комісій можуть подавати не політичні партії – суб’єкти виборчого процесу останніх виборів, а партії (блоки) - суб’єкти відповідного виборчого процесу.

Секретар Комітету вказав, що підкомітет з питань виборчого законодавства та об’єднання громадян підтримує позицію Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, яке у своєму висновку від 02.07.2014 зазначає, що надання блокам політичних партій статусу суб’єктів виборчого процесу узгоджується з Конституцією України, у положеннях якої йдеться про виборчі блоки політичних партій (стаття 81) та вважає, що за результатами розгляду у першому читанні він може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, А.Магера, О.Шелестов.

Р.Князевич вказав, що згідно частини другої та третьої статті 96 Регламенту Верховної Ради України Комітет після ухвалення свого висновку може запропонувати Верховній Раді України включити розглянутий ним законопроект до порядку денного четвертої сесії Верховної Ради України.

Секретар Комітету вніс пропозицію Комітету – запропонувати парламенту включити проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а) до порядку денного четвертої сесії Верховної Ради України.

УХВАЛИЛИ:

1. Враховуючи частини другу та третю статті 96 Регламенту Верховної Ради України запропонувати Верховній Раді України включити проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а) до порядку денного четвертої сесії Верховної Ради України.

2. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а) за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу відповідно до пункту 1 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України та доручити Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.

3. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання Секретарю Комітету – народному депутату України Князевичу Р.П.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 10 народних депутатів України, «Утримався» – 1 народний депутат України.

Рішення прийнято.

 

4.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування Є.Карташова про проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо утворення виконавчих комітетів обласних та районних рад (реєстр. № 4050), внесений народними депутатами України  Ю.Одарченком,  С.Курпілем, О.Чорноволенком, Р.Іликом.

Є.Карташов поінформував, що зазначений законопроект, за визначенням суб‘єктів права законодавчої ініціативи, спрямований на створення виконавчих комітетів обласних та районних рад, а також виконавчого комітету Київської міської ради. Автори пропонують внести зміни до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації» та «Про столицю України – місто-герой Київ», передбачивши утворення на рівні обласних, районних рад, а також міста Києва виконавчих комітетів із повноваженнями виконавчих органів відповідних рад. При цьому ліквідовуються виконавчі апарати обласних та районних рад, функції забезпечення діяльності рад покладаються на їх виконавчі органи.

Голова підкомітету вказав, що до Комітету надійшли висновки:

- Комітету з питань  боротьби з організованою злочинністю і корупцією, який у висновку від 12.03.2014 року № 04-12/17-346  звертає увагу на те, що у проекті акта не виявлено корупціогенних факторів – проект відповідає вимогам антикорупційного законодавства;

- Комітету з питань бюджету у висновку від 02.04.2014 року № 04-14/8-488, який  вказує, що законопроект матиме вплив на показники бюджету (призведе до збільшення видатків державного та місцевих бюджетів). Крім того, Комітет звертає увагу на відсутність належного фінансово-економічного обґрунтування та пропозицій для досягнення збалансованості державного і місцевих бюджетів. Також у висновку вказується на неузгодженість пропонованих законопроектом змін, що визначають повноваження виконавчих органів обласних і районних рад у галузі бюджету і фінансів, з вимогами статей 75-80, 115 Бюджетного кодексу України у частині складання, розгляду, схвалення, виконання місцевих бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за виконанням з повноваженнями, наданими місцевим державним адміністраціям.

Є.Карташов вказав, що підкомітет з питань місцевого самоврядування підтримує позицію Головного науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України, яке у висновку від 05.06.2014 № 16/3-546/4050 висловлює низку зауважень до законопроекту та вважає, що за результатами розгляду у першому читанні законопроект доцільно відхилити. На думку фахівців Управління, не можна погодитися з пропозиціями про внесення змін до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», оскільки Основний Закон України передбачає створення виконавчих органів тільки для сільських, селищних та міських рад і не передбачає створення виконавчих органів районних та обласних рад. Прийняття запропонованих змін неможливе без попереднього внесення змін до Конституції України. Запропоновані зміни не відповідають положенням Основного Закону України. Щодо змін до Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», то фахівці Управління підтримують необхідність відновлення районних у м. Києві рад. Разом з тим, запропоновані зміни, на їх думку, не є достатніми для  ефективного відновлення діяльності районних рад та їх виконавчих органів. Закон України «Про столицю України – місто-герой Київ» потребує більш комплексного оновлення, ніж це пропонується даним законопроектом.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, М.Пітцик.

М.Пітцик поінформував, що Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» у висновку від 01.07.2014      № 5-266 висловлює низку зауважень до законопроекту та зазначає, що розгляд даного законопроекту доцільно відкласти до внесення змін до Конституції України в частині реформування системи територіальної організації влади.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховій Раді України відповідно до пункту 2 частини  першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо утворення виконавчих комітетів обласних та районних рад (реєстр. № 4050), за наслідками розгляду у першому читанні відхилити.

2. Визначити співдоповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, голову підкомітету з питань місцевого самоврядування Є.Карташова.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

5.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування Є.Карташова про проект Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження виплат державним службовцям та особам, які перебувають на службі в органах місцевого самоврядування (реєстр. № 4511 від 20.03.2014), поданий народним депутатом України Ю.Вознюком.

Є.Карташов наголосив, що за визначенням автора законопроекту, метою його прийняття є необхідність скасування необґрунтованої грошової допомоги при виході на пенсію державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування, а також усунення можливості зловживань в отриманні ними одноразової допомоги по безробіттю для здійснення підприємницької діяльності. З цією метою законопроектом пропонується виключити певні положення у законах України «Про державну службу» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», а також передбачити у Законі України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» зміни, згідно з якими допомога по безробіттю, яка може виплачуватися одноразово для організації підприємницької діяльності, не повинна надаватися особам, які до звернення за її призначенням працювали на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування, якщо з дня припинення служби не минуло 12 місяців.

Голова підкомітету поінформував, що до Комітету надійшли висновки від:

- Комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією, який у своєму висновку на даний законопроект зазначає, що проект акта відповідає вимогам антикорупційного законодавства;

- Комітету з питань бюджету ухвалив рішення, що законопроект не має впливу на показники бюджету.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, М.Пітцик.

М.Пітцик поінформував, що Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» у своєму висновку щодо даного законопроекту висловлює аналогічні зауваження, як є у висновку Головного управління, та пропонує відхилити його.

Є.Карташов вказав, що підкомітет з питань місцевого самоврядування та підкомітет з питань органів виконавчої влади та державної служби підтримують позицію Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, яке вважає за доцільне відхилити даний законопроект за результатами розгляду його у першому читанні.

Під час обговорення питання члени Комітету зауважували, що Законом України від 27.03.2014 № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» вже скасовано виплату грошової допомоги у розмірі десяти посадових окладів державним службовцям та службовцям органів місцевого самоврядування у разі їх виходу на пенсію, тому відповідні пропозиції законопроекту є такими, що втратили актуальність.

Сумнівною є доцільність пропозиції про скасування права відповідних осіб на допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності, якщо з дня припинення служби не минуло 12 місяців. Члени комітету зазначили, що згідно із  статтею 46 Конституції України всім громадянам гарантується право на соціальний захист, що включає, в тому числі, право на забезпечення у разі безробіття, яке гарантується загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням. Крім цього, Порядок надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності, затверджений наказом Мінпраці України № 307 від 22.11.2000 і зареєстрований в Мін’юсті України 14.12.2000 за № 915/5136, передбачає створення багатосторонньої комісії з питань одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності, за висновком якої приймається обґрунтоване рішення директора центру зайнятості. Причому висновок комісії надається, виходячи з результатів професійної діагностики безробітного, набутих ним знань з організації підприємницької діяльності та аналізу його бізнес-плану. Такий порядок має забезпечувати уникнення випадків корупційних зловживань будь-якими особами щодо отримання відповідних коштів.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 2 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України, затвердженому Законом України від 10.02.2010 р. № 1861-VІ, відхилити проект Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження виплат державним службовцям та особам, які перебувають на службі в органах місцевого самоврядування (реєстр. № 4511 від 20.03.2014), поданий народним депутатом України Ю.Вознюком, за результатами розгляду його в першому читанні.

2. Визначити співдоповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, голову підкомітету з питань місцевого самоврядування Є.Карташова.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

6.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Гладія про проект Закону України про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстр. № 4070а від 13.06.2014), поданий Кабінетом Міністрів України.

Голова Комітету Д.Жванія запропонував надати слово для презентації законопроекту Віце-прем’єр-міністру України – Міністру регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України В.Гройсману.

В.Гройсман вказав, що даний законопроект внесений з метою встановлення порядку об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст та надання державної підтримки об’єднаним територіальним громадам, а також створення правових умов та можливостей для укрупнення шляхом добровільного об'єднання територіальних громад, формування дієздатних територіальних громад, створення передумов для удосконалення системи органів місцевого самоврядування на відповідній територіальній основі.

В.Гладій зазначив, що підкомітет з питань державного будівництва підтримує прийняття законопроекту за основу і вносить пропозицію утворити Робочу групу Комітету для його підготовки з урахуванням зауважень і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи до другого читання.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, В.Гройсман, А.Ткачук, М.Пітцик.

М.Пітцик наголосив, що Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» вважає, що законопроект може бути прийнятий за основу за результатами розгляду в першому читанні.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 1 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» (реєстр. № 4070а від 13.06.2014), поданий Кабінетом Міністрів України, за наслідками розгляду в першому читанні прийняти за основу.

2. Визначити співдоповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, голову підкомітету з питань державного будівництва В.Гладія.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

7.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевих бюджетів та комунальної власності О.Дудки про проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (щодо забезпечення соціально-культурного збалансованого розвитку населених пунктів) (реєстр.    № 3063), поданий народним депутатом України О.Бригинцем.

О.Дудка наголосив, що за визначенням суб’єкта права законодавчої ініціативи, законопроектом пропонується включити до містобудівних умов та обмежень вимогу щодо обов'язкового виділення при будівництві комерційних об’єктів торговельного та розважального призначення 0,5% від загальної площі цих будівель і споруд під відповідні об'єкти культурного призначення (бібліотеки, галереї, творчі майстерні, книгарні, кінотеатри, театри, музеї тощо).

Голова підкомітету також поінформував, що Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України у своєму висновку від 13.01.2014 не заперечує проти даної законодавчої ініціативи, прийняття якої сприятиме розбудові у населених пунктах мережі об’єктів культурного призначення. Водночас, Головне управління вважає, що у проекті варто більш конкретно визначити порядок створення проектної документації та забудови відповідних об’єктів.

О.Дудка поінформував, що підкомітет з питань місцевих бюджетів та комунальної власності пропонує проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (щодо забезпечення соціально-культурного збалансованого розвитку населених пунктів) (реєстр. № 3063 від 09.08.2013), поданий народним депутатом України О.Бригинцем, за наслідками розгляду в першому читанні повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, М.Пітцик.

М.Пітцик вказав, що Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України" у листі від 01 липня 2014 року пропонувала відхилити поданий законопроект, оскільки він не враховує реальної потреби громади у об’єктах культурного призначення, не передбачає механізму передачі майнових прав та контролю за виконанням зобов’язань забудовниками та невиправдано втручається у право власності на новозбудований об’єкт. Крім того, за висновком Асоціації міст України, запропоновані норми обмежують фінансову спроможність органів місцевого самоврядування вирішувати важливі питання місцевого значення.

УХВАЛИЛИ:

1. Вважати за доцільне запропонувати Комітету питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 3 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (щодо забезпечення соціально-культурного збалансованого розвитку населених пунктів) (реєстр. № 3063 від 09.08.2013), поданий народним депутатом України О.Бригинцем, за наслідками розгляду в першому читанні повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

2. Надіслати цей висновок до Комітету з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики, визначеного головним з підготовки і опрацювання даного законопроекту.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

8.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва В.Гладія про проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» (щодо додаткових механізмів реалізації народовладдя в Україні шляхом запровадження інституту народних ініціатив) (реєстр. № 3830 від 25.12.2013), поданий народним депутатом України С.Фаєрмарком.

В.Гладій вказав, що даним законопроектом пропонується запровадження нового виду звернень громадян – народних ініціатив, визначаються види народних ініціатив, вимоги до них, порядок їх подання та розгляду. Відповідно до законопроекту народні ініціативи є обов’язковими до реагування зверненнями громадян України, поданими з використанням спеціалізованого інтернет-ресурсу до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів України та органів місцевого самоврядування з пропозиціями, що стосуються питань поліпшення соціального, економічного, політичного становища та розвитку країни чи вдосконалення державного управління, або які містять пропозиції щодо вчинення певних дій, що знаходяться в межах повноважень відповідного суб’єкта.

Голова підкомітету наголосив, що Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України у висновку від 05.06.2014 № 16/3-545/3830 не заперечує проти запровадження електронних звернень, проте вказує на ряд недоліків запропонованого порядку реалізації таких звернень. Так, порівняно із звичайними зверненнями громадян законопроект не передбачає спеціальних правових наслідків, які були б співрозмірними з процедурою подання народних ініціатив, відповідно до якої народна ініціатива повинна пройти перевірку на відповідність вимогам чинного законодавства, після чого розміщується на спеціальному інтернет-ресурсі (частина перша статті 231 законопроекту) де повинна набрати необхідну кількість голосів (частини третя, четверта статті 234 законопроекту), після отримання відповідної кількості голосів підлягає розгляду та оцінці на предмет доцільності та можливості її реалізації (частина перша статті 235 законопроекту), і тільки після цих дій народна ініціатива може бути розглянута відповідним органом, який сам визначає необхідні організаційні та підготовчі дії, спрямовані на реалізацію народної ініціативи (частина друга статті 235 законопроекту). Таким чином, на думку Головного управління доволі складний та тривалий процес, по суті, не гарантує посиленої уваги до цього виду звернень.  Головне управління також висловлює ряд зауважень до визначеного законопроектом порядку розгляду народних ініціатив. Зокрема, законопроект передбачає подання народних ініціатив безпосередньо до Верховної Ради України (частина друга статті 232, частина третя статті 233 законопроекту), в тому числі у вигляді змін до законів України (частина друга статті 233 законопроекту). При цьому, виключний перелік суб’єктів права законотворчої ініціативи визначений у статті 93 Конституції України.

Законопроектом пропонується віднести до відання органів місцевого самоврядування питання визначення критеріїв, необхідних для підтримки народних ініціатив місцевого рівня (частина четверта статті 234 законопроекту), порядок розгляду народних ініціатив (частина третя статті 235 законопроекту). Головне управління висловлює сумніви щодо правильності такого підходу, за яким порядок реалізації конституційного права громадян на звернення до суб’єктів владних повноважень буде по-різному регулюватися різними органами місцевого самоврядування. Аналогічне зауваження висловлюється і щодо пропозиції закріпити за народними депутатами України право самостійно визначати порядок розгляду ним народних ініціатив (частина третя статті 235 законопроекту).

Також, як наголосив голова підкомітету, викликає сумніви можливість надання Кабінету Міністрів України повноваження розробляти та затверджувати правила (порядок) подання та додаткові вимоги до народних ініціатив, адресованих Верховній Раді України та Президентові України (частина третя статті 233 законопроекту). Головне управління не підтримує прийняття законопроекту.

Голова підкомітету вказав, що до Комітету надійшов висновок Комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією, який  у своєму висновку вказує, що законопроект відповідає вимогам антикорупційного законодавства.

В.Гладій вказав, що підкомітет пропонує проект Закону України «Про звернення громадян» (щодо додаткових механізмів реалізації народовладдя в Україні шляхом запровадження інституту народних ініціатив) (реєстр. № 3830 від 25.12.2013), поданий народним депутатом України С.Фаєрмарком, за наслідками розгляду повернути суб'єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету, М.Пітцик.

М.Пітцик поінформував, що Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» у листі від 1 липня 2014 року № 5-266 пропонує повернути законопроект суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

УХВАЛИЛИ:

1. Вважати за доцільне запропонувати Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин, який визначено головним з підготовки і опрацювання даного законопроекту, рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 3 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України «Про звернення громадян» (щодо додаткових механізмів реалізації народовладдя в Україні шляхом запровадження інституту народних ініціатив) (реєстр. № 3830 від 25.12.2013), поданий народним депутатом України С.О. Фаєрмарком, за наслідками розгляду повернути суб'єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

2. Надіслати цей висновок до Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» –  одноголосно.

Рішення прийнято.

 

9.

СЛУХАЛИ:  інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування Є.Карташова про звернення окремих місцевих рад щодо суспільно-політичної ситуації в Україні.

Є.Карташов поінформував членів Комітету, що за період з 14 травня по 2 липня 2014 року до Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування надійшло 18 звернень від міських, обласних та районних рад різних регіонів України та декілька резолюцій мітингів-протестів мешканців міст України, в яких задекларовано занепокоєння територіальних громад з приводу суспільно-політичної ситуації в Україні, проведення АТО на сході України, наголошуються пропозиції щодо впровадження Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні та інші.

Є.Карташов повідомив для Комітету пропозицію підкомітету з питань місцевого самоврядування – взяти інформацію, висвітлену у даних зверненнях, до відома.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

Є.Карташов запропонував, зважаючи на вимоги частини другої статті  9 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, взяти інформацію, висвітлену у даних зверненнях, до відома.

Пропозицію підтримано одноголосно.

 

Голова Комітету Д.Жванія надав доручення секретаріату Комітету продовжувати інформувати членів Комітету про звернення місцевих рад щодо суспільно-політичної ситуації в Україні, які надійдуть до Комітету після 2 липня  2014 року.

 

10.

СЛУХАЛИ: інформацію Завідувача секретаріату Комітету А.Малюги про Звіт роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування за четверту сесію Верховної Ради України сьомого скликання (лютий - липень 2014 р.)

Доповідач зазначила, що відповідно до частини другої статті 53 Закону України “Про комітети Верховної Ради України” наприкінці сесії Комітет повинен розглянути питання про виконання плану роботи Комітету та іншу діяльність у період цієї сесії і затвердити шляхом прийняття рішення письмовий звіт про підсумки своєї роботи. Проекти відповідних матеріалів щодо роботи Комітету протягом четвертої сесії Верховної Ради України сьомого скликання підготовлено у секретаріаті Комітету та надано народним депутатам України – членам Комітету для розгляду і прийняття рішення.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, працівники секретаріату Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити Звіт про роботу Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування за четверту сесію Верховної Ради України сьомого скликання (лютий - липень 2014 р.) (Додається).

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

11.

СЛУХАЛИ: інформацію Завідувача секретаріату Комітету А.Малюги про Пропозиції Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування до проекту порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання (вересень 2014 р. - січень 2015 р.).

Доповідач поінформувала присутніх, що на виконання статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України» та статті 21 Регламенту Верховної Ради України Комітет має подати свої пропозиції до проекту порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання (вересень 2014 р. - січень 2015 р.). Відповідний проект пропозицій підготовлено у секретаріаті Комітету та надано народним депутатам України – членам Комітету для розгляду і прийняття рішення.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, працівники секретаріату Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити Пропозиції Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування до проекту порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання (вересень 2014 р. - січень 2015 р.) з подальшим врахуванням змін та доповнень до нього. (Додається).

Секретаріату Комітету направити узагальнені пропозиції до Головного організаційного управління Верховної Ради України для підготовки зведеного документа.

Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря Комітету Р.Князевича.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

12.

СЛУХАЛИ: інформацію секретаря Комітету Р.Князевича про План роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування на період п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого  скликання (вересень 2014 р. - січень 2015 р.).

Доповідач нагадала присутнім, що відповідно до статей 13, 41 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», Комітет має планувати свою роботу на кожну чергову сесію парламенту та затверджувати відповідний план. Проект такого документу на період роботи п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання підготовлено у секретаріаті Комітету та надано народним депутатам України – членам Комітету для розгляду і прийняття рішення.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, працівники секретаріату Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити План роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування на період п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого  скликання (вересень 2014 р. - січень 2015 р.) з подальшим врахуванням змін та доповнень до нього. (Додається).

2. Контроль за виконанням плану та дотриманням термінів покласти на секретаря Комітету Р.Князевича.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

13.

СЛУХАЛИ: інформацію Голови Комітету Д.Жванії про те, що 19 червня 2014 року народного депутата України Ю.В.Бублика було обрано Заступником Голови Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, а народного депутата України Р.М.Павленка – членом Комітету (Постанова Верховної Ради України про внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про комітети Верховної Ради України сьомого скликання» № 1524-VII).

Беручи до уваги дану інформацію Д.Жванія запропонував внести зміни до Рішення Комітету від 26.12.2012 “Про створення підкомітетів Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, визначення їх предметів відання та складу, обрання голів підкомітетів, розподіл обов’язків між Першим Заступником (Заступниками) Голови Комітету, Секретарем Комітету та затвердження структури Комітету”.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України – члени Комітету.

УХВАЛИЛИ:

1. Встановити, що народний депутат України, Заступник Голови Комітету Ю.Бублик координуватиме діяльність підкомітету з питань органів виконавчої влади та державної служби.

2. Внести зміни до складу підкомітету з питань виборчого законодавства  та об’єднання громадян, з питань місцевого самоврядування, з питань державного будівництва, з питань місцевих бюджетів та комунальної власності, з питань статусу депутатів місцевих рад та служби в органах місцевого самоврядування, включивши до їх складу народного депутата України Бублика Юрія Васильовича.

3. Обрати головою підкомітету з питань з питань виборчого законодавства  та об’єднання громадян народного депутата України Павленка Ростислава Миколайовича.

4. Внести зміни до складу підкомітету з питань органів виконавчої влади та державної служби, включивши до його складу народного депутата України Павленка Ростислава Миколайовича.

5. Контроль за виконанням Рішення покласти на секретаря Комітету   Князевича Р.П.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

 

 

 

ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО,

ЯКІ РОЗГЛЯНУЛИ НА ЗАСІДАННІ КОМІТЕТУ

2 липня 2014 року

 

        1. Про призначення позачергових виборів:

           1.1 Кіровоградського міського голови (Кіровоградська міська рада Кіровоградської області);

           1.2 депутатів Підмихайлівської сільської ради та Підмихайлівського сільського голови (Підмихайлівська сільська рада Калуського району Івано-Франківської області);

   1.3   окремих сільських та селищних голів.

2. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про вибори народних депутатів України” (щодо вдосконалення окремих положень)  (реєстр. № 2908, доопрацьований, н.д. Р.Князевич).

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про вибори народних депутатів України” (щодо виборчих блоків) (реєстр. № 4162а,              н.д. Р.Князевич).

4. Про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо утворення виконавчих комітетів обласних та районних рад (реєстр. № 4050,         н.д. Ю.Одарченко, С.Курпіль, О.Чорноволенко, Р.Ілик).

5. Про проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження виплат державним службовцям та особам, які перебувають на службі в органах місцевого самоврядування (реєстр. № 4511, н.д. Ю.Вознюк).

6. Про проект Закону про добровільне об'єднання територіальних громад (реєстраційний № 4070а, Кабінет Міністрів України, А.Яценюк).

7. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” (щодо забезпечення соціально-культурного збалансованого розвитку населених пунктів) (реєстр. №3063, н.д. О.Бригинець)

8. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” (щодо додаткових механізмів реалізації народовладдя в Україні шляхом запровадження інституту народних ініціатив) (реєстр. № 3830,               н.д. С.Фаєрмак).

9. Про звернення окремих місцевих рад щодо суспільно-політичної ситуації в Україні.

10. Про Звіт роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування за четверту сесію Верховної Ради України сьомого скликання.

11. Про пропозиції Комітету з питань державного будівництва  та місцевого  самоврядування до проекту порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

12. Про План роботи Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування на період п’ятої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

13. Про внесення змін до Рішення Комітету від 26.12.2012 “Про створення підкомітетів Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, визначення їх предметів відання та складу, обрання голів підкомітетів, розподіл обов’язків між Першим Заступником (Заступниками) Голови Комітету, Секретарем Комітету та затвердження структури Комітету” щодо визначення координатором діяльності підкомітету з питань органів виконавчої влади та державної служби народного депутата України Ю.Бублика та обрання головою підкомітету з питань виборчого законодавства  та об’єднання громадян народного депутата України Р.Павленка.

 

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“4 сесія 7 скликання ”

03 грудня 2014 17:40
03 грудня 2014 17:40
03 грудня 2014 17:39
03 грудня 2014 17:38
03 грудня 2014 17:37
03 грудня 2014 17:37
03 грудня 2014 17:36
03 грудня 2014 17:35
03 грудня 2014 17:34
03 грудня 2014 17:34